[kdecat] Presentació

Paco Rivière friviere at palmcat.org
Mon Jul 25 01:01:02 UTC 2005

    Hola a tots,

    Em dic Paco Rivière i des de fa uns anys sóc el coordinador de
PalmCAT, entre altres coses porten la traducció al català de més de 30
aplicacions per a dispositius PalmOS. A mida que va madurant la meva
lentíssima migració a la llibert*nix - al menys molt més lenta del que
jo voldria - vaig coneixent les versions *nix en català de les
aplicacions que hem traduït a PalmCAT (KPilot, Gpilot, etc..) i
m'agradaria estar en contacte amb vosaltres i si és possible donar un
cop demà.

    Per cert fem servir arxius po i memòries de traducció.

--
Paco

Jabber-ID: paco at jabber.puntbarra.com
Skype: frivieret
paco at friviere.tk
http://friviere.tk

<a
href="http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=82042&t=1">Baixa
el  Firefox!</a>

Endevinalla: Qui vol ser d'un club d'on no pots sortir quan vols, fins i
tot si hi has entrat a la força? (Aynapse)

'Never attribute to malice that which can be adequately explained by
stupidity'

Si la velocitat mata, els usuaris de uin2 viuran eternament.

Hi han dos tipus d'usuaris de windows, els que tenen alguns virus, i els
que no saben que en tenen molts.

--
Aquest missatge ha sortit sense virus.