[kdecat] Dubtes amb el K3b

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Jul 19 08:32:13 UTC 2005

Amb una mica :-( de retard, m'atreveixo a fer un suggeriment:

A Diumenge 03 Juliol 2005 12:00, Marc Coll va escriure:

> 1. lead-in/lead-out: segons tinc entés, el lead-in i el lead-out són el
> principi i el final del disc, i permeten que el làser "entri" o "surti"
> del disc. Com ho podria traduir? Entrada i sortida del disc, potser? O
> no es tradueix i punt?

Pas d'entrada/pas de sortida ? camí d'entrada/camí de sortida ?
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.