[kdecat] Un munt de coses

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Mon Jan 31 19:51:13 UTC 2005

A Dissabte 29 Gener 2005 18:30, Pau Capdevila va escriure:
> Hola,
>
> Vaig començar a fer feina i tinc un munt de dubtes i un GRAN problema:
>
> [coses]
>
> Correccions proposades:
>
> * L'entrada del menú "Konsole" està traduïda per "Consola" i és un nom.
Completament d'acord en canviar-ho a Konsole

> * Els "feeds" de l'AKregator quedarien millor com a "titulars" en
> comptes de com a "enllaços"
No estic d'acord, un feed és http://cia.navi.cx/stats/author/aacid/.rss i això
NO és un titular, sinó molts, per tant d'aquí la traducció per enllaç, és
quelcom que t'enllaça amb els titulars.

> Ara el gran problema:
>
> No en se gaire de CVS i una actualització m'ha corromput el fitxer .po
> de l'AmaroK del qual tenia la meitat traduïda :(
> Hi ha algun mecanisme o ho he fer el "merge" manual? (per cert quina és
> la traducció establerta de "merge").

Suposo que el teu problema es que has tingut conflictes, per entendre com
solucionar-ho consulta http://durak.org/cvswebsites/doc/cvs_86.php

Si encara tens dubtes no dubtis en preguntar

Albert