[kdecat] Automatització de revisions simples

David Gil al016950 at yahoo.es
Thu Jan 27 01:06:41 UTC 2005

Hola!

A mi la idea em pareix molt bona (ja sabeu la meua idea sobre els controls de
qualitat), de fet molts dels meus esforços a l'hora de traduir es dediquen a
corregir, però de totes maneres sóc partidari de no fer les coses massa
automàticament, sinó revisant el que es fa com a mínim interactivament.

Per altra banda, l'ispell/aspell s'ha d'utilitzar activat amb el kbabel perquè
revise tot el que traduïm i així adonar-nos de seguida si hem escrit una
paraula malament. Si apareix en roig vol dir que com a mínim hem de
revisar-la.

"Del que" i "dels que" poden aparéixer sense voler dir "dels quals", per tant
jo no ho afegiria.

Salutacions

David Gil

A Dijous 27 Gener 2005 01:49, Albert Cervera Areny va escriure:

--
Visita jorge.cortell.net
Encrypted mail preferred (PGP KEY 0xCBDF3315 @ pgp.rediris.es)
JID: davik at jabber.org MSN: davidgiloliv at hotmail.com