[kdecat] OpenGL

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed Jan 26 22:45:59 UTC 2005

He canviat les traduccions d'acord amb els suggeriments que fas. La resta l'he
deixada igual, pendent d'alguna intervenció providencial ;-)

Sebastià

A Dilluns 24 Gener 2005 23:20, Albert Astals Cid va escriure:
> Max. display list nesting level
>
> display list no es tradueix; però si ho volem fer explico el que és, ve a
> ser una forma de guardar geometria a la targeta de la gràfica, fas
> beginDisplayList(numero); dibuixarCoses(); endDisplayList(numero); i
> llavors quan vols nomes fas, dibuixarDisplayList(numero) i prou. Si es
> volgués traduir seria algo aixo com "Nivell de niuat màxim de llistes de
> dibuixat" encara que jo suggereixo deixar display list
>
> ---
>
> Max. recommended vertex count

> [...]

Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.
		   Joan Fuster. "Nosaltres, els valencians"