[kdecat] OpenGL

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Mon Jan 24 22:20:48 UTC 2005

Max. display list nesting level

display list no es tradueix; però si ho volem fer explico el que és, ve a ser
una forma de guardar geometria a la targeta de la gràfica, fas
beginDisplayList(numero); dibuixarCoses(); endDisplayList(numero); i llavors
quan vols nomes fas, dibuixarDisplayList(numero) i prou. Si es volgués
traduir seria algo aixo com "Nivell de niuat màxim de llistes de dibuixat"
encara que jo suggereixo deixar display list

---

Max. recommended vertex count

És "Nombre màxim recomanat de vèrtexs", count aquí es refereix a suma, no a
comptar

---

Max. recommended index count

El mateix que adalt  "Nombre màxim recomanat d'índexos"

---

Frame buffer properties

Hmmm, jo aquí no traduiria "Frame buffer" tampoc, però en tot cas has traduït
buffer per cau, no feiem això per cache? Jo ho deixaria com a "Propietats del
frame buffer"

---

No sé però no em sonen bé

Max. evaluator order
Occlusion query counter bits

En fi, hi ha d'altres coses que crec saber el que son però tampoc em mullo pq
majoritàriament aquestes coses me les han explicat en anglès.

Albert

A Dilluns 24 Gener 2005 22:47, Sebastia Pla i Sanz va escriure: