[kdecat] Començo?

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Tue Jan 25 08:35:02 UTC 2005

Amarok -> 0% - 851 missatges (kdeextragear-1)
Digikam -> 36% - 403 missatges (kde-extragear-3)
konversation -> 0% - 1060 missatges (kdeextragear-2)
showimg -> 0% - 524 missatgts (kdeextragear-2)

Com veu el Digikam ja està començat a traduir (per mi) o sigui que si agafes
algun dels que no està començats encara millor ja que així la traducció serà
més uniforme.

Està clar que és millor traduir coses de les quals ets usuari.

Albert

A Dimarts 25 Gener 2005 00:46, Pau Capdevila va escriure: