[kdecat] kopete

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Wed Jan 19 18:48:01 UTC 2005

Ok, acabo de pujar la traducció del kopete de la branca HEAD, ho he deixat tot
com estava excepte una frase

Flash the system &tray on new messages
Reflexa la &safata del sistema per als missatges nous

No crec que sigui la traducció adequada, encara que marcant i desmarcant la
opció no he estat capaç de veure la diferència :S

No he revisat el fitxer sencer però crec que serà molt més fàcil detectar els
possibles errors un cop s'usi el programa (per això he fet el commit)

Alguna suggerència

Albert

A Dimarts 18 Gener 2005 23:37, Albert Cervera Areny va escriure: