[kdecat] kopete

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Tue Jan 18 22:37:22 UTC 2005

A Dimarts 18 Gener 2005 21:10, Tevi va escriure:
> Bones,
>
> Tinc el kopete (IGU) traduït, n'he fet comprovació ortogràfica però no n'he
> fet la comprovació insitu per allò de les versions.. no m'atreveixo a posar
> la 3.4 beta (a veure si un dia d'aquest me poso una altra debian a una
> partició que tinc per aquí i hi faig proves.. ;) ) però actualment no surto
> dels paquets preparats.

Jo tinc les dues instal·lades. Utilitzo debian i compilo els paquets del CVS,
però els del CVS els instal·lo a /opt mentres que debian ho posa als
directoris "que toca". O sigui que no hi ha cap conflicte. T'ho comento
perquè no cal que facis tantes virgueries només per poder tenir les dues
versions del kde. Si tens dubtes no dubtis a preguntar, és bastant senzill.

Salut

> Bé doncs, a qui li passo?
>
> Moltes gràcies per la paciència amb els nou vinguts.

Temperatura:
Humitat Relativa:
Temps: