[kdecat] com fer un index.docbook?

Tevi tevibp at wanadoo.es
Tue Jan 18 20:04:53 UTC 2005

A Dimarts 04 Gener 2005 22:54, Albert Astals Cid va escriure:
> Vale, dues coses q poden provocar el error:
> 1 - és /usr/share/doc/kde/HTML/en/kpovmodeler/index.docbook la versió del
> CVS? pq si el po d'on s'ha extret el docbook és diferent això pot portar
> problemes
>
> 2 - realment no hauries de fer això nomès, a part del index.docbook cal un
> index.cache.bz2, el pots obtenir fent
> meinproc --check --cache index.cache.bz2 ./index.docbook
>
> Això suposo q no ho expliquen a la guia pq aixo ho es fa quan fas make a
> kde-i18n/ca/docs, pero com ho fas a ma tbe ho hauràs de fer.
faig un make a kde-i18n/ca/docs i em diu:

make: *** No targets specified and no makefile found.  Stop.

A la conclusió, a part que no sé fer "makes" ni ("cakes" tot s'ha de dir) a
que arribo és que quan vaig fer anar el CVS per baixar els arxius a traduir
no en vaig fer prou i potser necessito alguna altra eina del CVS.

No veig viable que men surti, dec tenir alguna cosa mal muntada i no em moc
amb prou facilitat en aquest entorn. Jo ho aniré provant (mentre la vostra
paciència ho permeti) però si de mentre algú vol el .po per anar-lo pujant o
revisant que m'ho digui.

Moltes gràcies,

Tevi