[kdecat] com fer un index.docbook?

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Tue Jan 4 21:54:46 UTC 2005

Vale, dues coses q poden provocar el error:
1 - és /usr/share/doc/kde/HTML/en/kpovmodeler/index.docbook la versió del CVS?
pq si el po d'on s'ha extret el docbook és diferent això pot portar problemes

2 - realment no hauries de fer això nomès, a part del index.docbook cal un
index.cache.bz2, el pots obtenir fent
meinproc --check --cache index.cache.bz2 ./index.docbook

Això suposo q no ho expliquen a la guia pq aixo ho es fa quan fas make a
kde-i18n/ca/docs, pero com ho fas a ma tbe ho hauràs de fer.

Albert

A Dimarts 04 Gener 2005 20:49, Tevi va escriure: