[kdecat] Kstars (i 2)

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Tue Jan 18 08:00:53 UTC 2005

  Hola Ivan

 --- Ivan Lloro Boada <antispam at wanadoo.es> escribió:
> El Divendres 14 Gener 2005 10:17, Antoni Bella va
> escriure:
> propis
> els
> Vaig
>
> 	Bé, la qüestió és que no es tracta de noms propis
> acceptats
> internacionalment. Els objectes astronòmics tenen
> com a nom
> internacional o bé la denominació de catàleg o bé el
> nom en
> llatí. El "nom comú" (tal com "osa major", "estrella
>
> polar", etc.) depèn més que res dels usos locals.

> [...]

  Aclarit!! Ja era de preveure que s'ho tindrien
rumiat. GHracies per l'explicació: ;-)

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca