[kdecat] sobre el Pootle

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Sat Jan 15 19:17:46 UTC 2005

Jo m'he registrat pero despres em diu q l'usuari o contrasenya són
invalids :-D però pel que veig no tenen més que una interfície web sobre la
que pots treballar, el que no se es com s'ho faran si modifiques un fitxer
per pujar-lo ja que es saltar-se completament la metodologia que algu de fora
introdueixi canvis al CVS sense preguntar a la resta de traductors.

Albert

A Dissabte 15 Gener 2005 17:05, Pau Capdevila va escriure: