[kdecat] Kstars (i 2)

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Fri Jan 14 09:17:38 UTC 2005

  Hola Ivan

 --- Ivan Lloro Boada <antispam at wanadoo.es> escribió:
> quevaldria
> -Intenta
> commit
> convenç
>
>   M'he oblidat d'esmentar al correu anterior que
> 'Galàxia
> del Barret' és totalment correcte. Que consti que ho
> dic
> per aclarir el dubte. En cap moment pretenc anar de
> setciències.
>
>    Salut!
>
> 	Ivan

  I ara!! Com a opinió a prevaldre crec que ens val a
tots. ;-)

  Tan sols penso que si es respecten els noms propis
en la seva llengua materna estarem fent igual que els
afeccionats/experts en astronomia d'altres països.
Aquesta idea encara no l'havia comentat enlloc. Vaig
errat?

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca