[kdecat] KMF

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Jan 10 22:49:40 UTC 2005

A Dilluns 10 Gener 2005 23:13, David Gil va escriure:
> A Dilluns 10 Gener 2005 21:51, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
>
> Aleshores les traduccions correctes serien aquestes, no?:
>
> Command: Ordre (Exemple: Shell. Intèrpret de comandaments --> Intèrpret
> d'ordres)

Comandament i ordre serien les dues correctes. Personalment m'agrada més
ordre.

> Rotate: Girar

Efectivament, tot i que en un cas ho vaig traduir per "circular". Aquest cas
era "Number of layouts to rotate" i ho vaig traduir per
"Nombre de distribucions a circular" tot i que l'Albert va comentar que ho
trobava una mica fosc.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.