[kdecat] com fer un index.docbook?

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Mon Jan 3 20:45:30 UTC 2005

A Dilluns 03 Gener 2005 15:34, Tevi va escriure:
> Hola i Bon any nou
Igualment

> Ja tinc practicament enllestida la traducció del manual de Kpovmodeler,
:)

> [...]
>
> <?xml version="1.0" ?>
> <!DOCTYPE book PUBLIC "-//KDE//DTD DocBook XML V4.2-Based Variant V1.1//EN"
> "dtd/kdex.dtd" [
>   <!ENTITY kappname "&kpovmodeler;">
>   <!ENTITY package "kdegraphics">
>   <!ENTITY Povray "<application

>   <!ENTITY % addindex "IGNORE">
>   <!ENTITY % English "INCLUDE">
> ]>
>
> <book lang="&language;">
>
> <bookinfo>
> <title

> És a dir, queden algunes línies mal girbades, les etiquetes mal tancades.

Les linees en salt no importen, mira per exemple
http://webcvs.kde.org/kde-i18n/ca/docs/kdegames/klickety/index.docbook?rev=1.1&view=markup

> Després quan amb intento visualitzar l'ajuda em diu:
> El fitxer d'ajuda sol·licitat no s'ha pogut interpretar
> /usr/share/doc/kde/HTML/ca//kpovmodeler/index.docbook
>
> Apareixen dues barres entre ca//kpovmodeler que també m'extranyen.

les barres no importen, per exemple fes

ls ////home/////

y veuras com funciona.

O sigui que no se on esta el problema, realment
extiseix /usr/share/doc/kde/HTML/ca//kpovmodeler/index.docbook ?

Albert