[kdecat] com fer un index.docbook?

Tevi tevibp at wanadoo.es
Mon Jan 3 14:34:22 UTC 2005

Hola i Bon any nou

Ja tinc practicament enllestida la traducció del manual de Kpovmodeler, i vull
veure com es visualitza per fer-li una última ullada. Seguint les intruccions
de
http://i18n.kde.org/translation-howto/doc-check-the-translation.html
he creat un index.docbook però no em surt bé.. em dona el següent:

<?xml version="1.0" ?>
<!DOCTYPE book PUBLIC "-//KDE//DTD DocBook XML V4.2-Based Variant V1.1//EN"
"dtd/kdex.dtd" [
  <!ENTITY kappname "&kpovmodeler;">
  <!ENTITY package "kdegraphics">
  <!ENTITY Povray "<application
>POV-Ray</application
>">
  <!ENTITY % addindex "IGNORE">
  <!ENTITY % English "INCLUDE">
]>

<book lang="&language;">

<bookinfo>
<title
>El manual de &kpovmodeler;</title>

És a dir, queden algunes línies mal girbades, les etiquetes mal tancades.

Després quan amb intento visualitzar l'ajuda em diu:
El fitxer d'ajuda sol·licitat no s'ha pogut interpretar
/usr/share/doc/kde/HTML/ca//kpovmodeler/index.docbook

Apareixen dues barres entre ca//kpovmodeler que també m'extranyen.

A part, el KBabel em diu que la sintaxi és correcta.

A veure si em podeu dir què no estic fent bé.

Moltes gràcies.