[kdecat] David Gil for president

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Mon Feb 28 19:00:08 UTC 2005

Com a quedat demostrat que en David és el que més sap de traduir de tots
nosaltres (evident, ja és un traductor profesional), m'agradaria obrir una
votació dins del grup per tal que en Sebastià deixi de ser el coordinador de
kde-i18n-ca i passi a ser-ho en David, això vol dir que ell estipularà com ha
de treballar el grup.

Albert

P.D: NO és un missatge de broma/burla/ni similar, si en David ens deixa per
que creu que no és capaç de fer canviar la nostra dinàmica, jo crec que ell
és un membre valuós del nostre grup i per tal que sigui capaç de fer canviar
la nostra dinàmica li ofereixo (a votació entre tots) la posició de més
responsabilitat del grup.