[kdecat] Persona de redacció.

Pau Capdevila pau.capdevila at estudiant.upc.edu
Fri Feb 25 12:34:35 UTC 2005

Hola,

(...)
Quan, al contrari, és l'ordinador qui s'adreça a l'usuari, donant-li
informació, fent-li una pregunta, etc., la forma que cal utilitzar és
l'imperatiu en segona persona del plural (que correspon al tractament de
"vós"). Això ho trobem sobretot en alguns quadres de diàleg i en la
documentació,
(...)

Extret de la "Guia d'estil de Softcatalà"
http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm#2.2.2.
%20ord_usu

Salut i bona feina,

Pau

A Divendres 25 Febrer 2005 12:34, Daniel Fortuny Anguera va escriure: