[kdecat] Traduccions de l'amaroK i el ShowImg

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Mon Feb 21 10:51:10 UTC 2005

Hola, trobo curiós que facis canvis com aquest

 #: kfilereplace.cpp:49
 msgid "Could not find the KFileReplace part."
-msgstr "No s'ha pogut trobar la part KFileReplace."
+msgstr "No s'ha pogut trobar la KPart KFileReplace."

Raons en contra:
1 - A l'original no posa KPart
2 - Un usuari no sap lo que és una KPart

P.D: Mira't la configuració del KBabel pq estàs destrossant les capçaleres

Per exemple kfilereplace.po
"Language-Team: CatalÃ|  < "
"KDE Catalan translation team <kde-i18n-ca at kde.org>>\n"
"KDE Catalan translation team <kde-i18n-ca at kde.org>>\n"

Les traduccions de amarok i showimg les he pujat ja que amarok "és teu" i
showimg estava sense traduir, les de kdewebdev les revisaré més a fons
aquesta tarda però m'agradaria que comentèssim el tema del KPart/part

Albert

A Diumenge 20 Febrer 2005 17:25, Pau Capdevila va escriure: