[kdecat] Algu em pot passar un po a html?

Tevi tevibp at wanadoo.es
Sun Feb 20 21:08:46 UTC 2005

Hola a tothom,

Vaig traduir la documentació del KpovModeler perquè m'interessava utilitzar-la
a classe amb els nanos, encara que només el capítol del tutorial. El cas és
que aviat el necessitaré (tinc un grup que m'ha devorat el GIMP i necessito
més material ràpidament... )

Encara no he aconseguit compilar-lo. Tinc el "po" però no en puc fer res. Si
algú me'l pot passar a html que m'ho digui i li envio el po.

Per fer el DocBook jo crec que algun dia me'n sortiré però no pas aquesta
setmana...

Moltes gràcies:

PD: Jo també m'apunto als que ens aniria bé una versió cuinada del RegExpTool.
A part de felicitar l'Albert Cervera.