[kdecat] Fwd: tooltip

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sun Feb 6 19:33:38 UTC 2005

 --- Albert Astals Cid <tsdgeos at terra.es> escribió:
> A mi rètol hem sembla be.

  Hola

  A la traducció de l'IGU i doc del KStars vaig emprar
"rètol informatiu", a la pràctica queda molt
entenidor.

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca