[kdecat] Fwd: tooltip

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Sun Feb 6 11:57:03 UTC 2005

A mi rètol hem sembla be.

----------  Missatge transmès  ----------

Subject: tooltip
Date: Diumenge 06 Febrer 2005 10:27

Hola Albert, t'envio aquest mail que des d'ahir que provo d'enviar a la
 llista i me'l retorna cada vegada. A veure si ho pots fer tu. Moltes
 gràcies. Per cert, ja tinc el Kopete acabat, només em queda acabar aquest
 detall i passar-hi el sedàs ortogràfic.

Hola llista,

context:
en el kopete, informació que apareix d'un contacte (correu, grup, ...) en una
finestreta tot just passant el ratolí per sobre el nom.

actualment:
tooltip -> consell

de softcatalà:
tooltip - m rètol indicador de funció

proposo:
tooltip -> rètol informatiu, o requadre

i la frase seria:
Change &Tooltip Contents... -> Canvia el contingut del rètol informatiu
                                              Canvia el contingut del
 requadre

de fet, tots els rètols són informatius.. potser deixar-ho en rètol.

Altres idees?