[kdecat] Apostrofació d'infinitius

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Sun Feb 6 17:52:22 UTC 2005

Hola llista,
	tinc un altre dubte que espero que potser el David em podrà ajudar. Una de
les aparicions més freqüents quan he cercat a les traduccions ha estat 'al'
seguit de vocal. I en la majoria de casos es tracta de "al" seguit d'un
infinitiu, com en el cas de "al iniciar", "al engegar", etc. La meva germana
m'ha comentat que li sembla que el problema rau en què no hauríem de dir "AL"
sinó "EN". Algú m'ho pot confirmar?
	Si fos així, no cal dir que seria una altre cosa a afegir a la llista
d'errors freqüents.

	Gràcies i salutacions.