[kdecat] Em demano traduccions externes [n'hi ha 3]

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Mon Aug 29 12:33:02 UTC 2005

  Hola

  Us pregunto a veure si algú de vosaltres tenia
pensat fer-les:

    kdesvn:
      - Un client de subversion.
    <http://www.alwins-world.de/programs/kdesvn/>

    kaffeine:
      - Un reproductor multimèdia al qual m'he
        acostumat.
    <http://kaffeine.sourceforge.net/>

    ktranslator:
      - És un traductor de paraules soltes,
        d'utilitat quan t'atures amb un mot en
        particular i vols seguir el ritme ;-)
    <http://ktranslator.sourceforge.net/>

  Encara no he entrat en contacte amb els
desenvolupadors però crec que no hi haurà problema.
Algú de la llista tenia res pensat? Gracies

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca