[kdecat] KDE en català a la Festa d'instal·lació

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed Apr 6 19:19:14 UTC 2005

Hola a tothom,

A les terceres jornades del català a les noves tecnologies hi haurà una festa
d'instal·lació, el dissabte 16/04/2005 de 10:00 a 13:30 i de 15:30 a 19:00.
Tenim la possibilitat de ser-hi presents i ajudar a la gent que es vulgui
instal·lar el KDE en català.

Ho hauríem de confirmar amb Marc Belzunces. Si us plau, els que estigueu
interessats en anar-hi, digueu-m'ho per tal que ho puguem gestionar. Em
sembla que hi ha la possibilitat de cobrar 10 Euros, però no recordo com
havia quedat la qüestió.

Trobareu més informació a:

http://www.softcatala.org/jornades/2005/

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.