[kdecat] [posible error] kmail: traducció

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Mon Sep 27 08:57:43 UTC 2004

A Dilluns 27 Setembre 2004 10:11, BELLA5 va escriure:
>   Hola gent
Hola

>   De ven segur que no li dono gaire temps a dit usuari però cal anar
> lleugers si s'ha de solucionar quelcom d'aquest tipus a Debian...
>
>   A la llista de debian-user-catalan surt un correu que ens
> interesaria comprovar:
> <http://lists.debian.org/debian-user-catalan/2004/09/msg00102.html>
> (també està citat en aquest correu). A veure si algú de vosaltres pot
> confirmar dit error i si es replica al KDE 3.3.

El error estava des de la revisió 1.1 del fitxer a kdepim, és a dir, des que
es va moure el kmail de kdenetwork a kdepim fa 18 mesos.

>   Per als debianers:
>     Crec que a Sarge entrarà el KDE 3.3 però no estarà de més el crear
>     un pedaç per al KDE 3.2 per a enviarlo com a error sobre el nostre
>     paquet <http://bugs.debian.org/kde-i18n-ca>.

Adjunto un pedaç de la branca KDE_3_2_BRANCH sobre KDE_3_2_3_RELEASE, qui
sàpiga que fer amb ell que ho faci, jo no uso debian.

SI algú li respon a aquest bon home que li digui que existeix bugs.kde.org :D

>   Ja ficats pujar-lo també al CVS de dita branca.

Totes les branques >= 3_2_BRANCH han estat corregides

>   Atentament
>   Toni

Albert