[kdecat] Festes de la Mercè

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Sep 21 20:09:09 UTC 2004

Hola a tothom,

Durant les festes de la Mercè l'ajuntament de Barcelona montarà un envelat per
a fer promoció del programari lliure. Han demanat a un conjunt de gent si
poden aportar continguts. Jo crec que és una bona ocasió per donar a conèixer
les traduccions del KDE i altre programari. Per la meva banda provaré de
preparar una informació mínima que pugui posar-se als ordinadors que hi
haurà.

Si teniu alguna idea de possibles continguts no cal dir que serà ben rebuda.
D'altra banda també podeu passar-vos per l'envelat en qualsevol moment. Si
teniu preferències per alguna hora en concret, digueu-ho a la llista i podem
quedar. L'envelat estarà obert els dies 24, 25 i 26.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.