[kdecat] Estat del Kile

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sat Oct 30 15:29:04 UTC 2004

  Hola

 --- Pau Rul·lan Ferragut <paurullan at bulma.net>
escribió:
> gairebé). Jo mateix vaig
> fa una temporada, i el
> ell et digui com ho
>  Com quedam? Bé, no tinc cap problema si en Leopold
> vol seguir amb la
> traducció. Sabeu si està subscrit a la llista?  Ho
> dic per no abrumar-lo amb
> més correus sobre el tema.
>  Malgrat això, com que no estic massa experimentat
> amb aquesta feina, me veig
> venir que m'enredaré molt. Començaré amb la versió
> que ha sortit avui vespre
> mateix.

  De moment la millor referència que he vist ha estat
la capçalera de la plantilla que hi ha al CVS -la cito
més avall-.

 - Marc!! És aquesta l'última versió que vàreu
traduir?

  De tota manera fora millor esperar a que l'Albert es
connecti i llegeixi aquest fil, ja respondrà quan
pugui. ;-)

# Version 1.31 of kile.
# Començo a fer servir la mateixa versió de la
traducció que del programa
# he revisat tots els misatges anteriors i he fet
força canvis
# Kile comença a tenir molt bona pinta i espero que
la tradució també
# He fet la traducció el dia de Nadal de 2002
#
#
#
#
# Version 0.3. 2002-5-30 First version of Kile
# Maybe there's some errors, I could not test the file
# because I don't have kde3.
# if you find some error, tell me it
#
# Version 0.2 . 2002-1-28 Version revised with some
comments
# from Pere Mercader. Thank's Pere
#
# Version 0.1 . 2001-12-20 Primitive translation
# SOME DESCRIPTIVE TITLE.
# Copyright (C) YEAR Free Software Foundation, Inc.
# Traducció del Ktexmaker2-1.7
# Suposo que la variaré ja que hi han entrades que
# voldria consultar
# la llista docsterms no funcionarà feu servir per
ara
# <linux-ca at chanae.alphanet.ch>

  Atentament
  Toni

PD:
Benvingut Pau!! :))

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca