[kdecat] Estat del Kile

Pau Rul·lan Ferragut paurullan at bulma.net
Sat Oct 30 13:01:27 UTC 2004

On Saturday 30 October 2004 12:39, you wrote:
> El kile, que jo recordi, ja està traduit (o gairebé). Jo mateix vaig
> ajudar a en Leopold (que és el traductor oficial) fa una temporada, i el
> vaig deixar força avançat. Potser seria millor que ell et digui com ho
> porta.
 Com quedam? Bé, no tinc cap problema si en Leopold vol seguir amb la
traducció. Sabeu si està subscrit a la llista?  Ho dic per no abrumar-lo amb
més correus sobre el tema.
 Malgrat això, com que no estic massa experimentat amb aquesta feina, me veig
venir que m'enredaré molt. Començaré amb la versió que ha sortit avui vespre
mateix.

 Salut!
 Pau Rul·lan Ferragut