[kdecat] Més kdesdk i altres

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Nov 24 11:31:15 UTC 2004

En/na Sebastia Pla i Sanz ha escrit:
> Hola a tothom, especialment a l'Orestes
>
> Et resumeixo l'estat dels fitxers que vas enviar a la llista.
>
> kdevelop.po ja n'hem parlat a un altre correu
> kfilereplace.po els traduïts són menys que a l'actual. Deixo el fitxer actual

En aquest no hi he treballat. L'havia començat l'Antoni.

> ktnef.po i qeditor.po els actuals estan al 100% i sembla que inclouen les
> teves traduccions. Potser l'Albert els va pujar?

Potser si. Jo no hi vaig fer massa cosa, només corregir les entrades
difoses i acabar-los de traduir. Els vaig enviar quan ho vaig tenir llest.

> kcachegrind.po pujo el teu fitxer després de fer el merge. Aquest fitxer
> estava a 0

Bé.

> kommander.po i quanta.po deixo els actuals que estan més traduïts

D'acord.

> Cordialment,
> Sebastià

Gràcies, i sento haver donat tanta feina, per culpa de no tenir-ho prou
actualitzat. Jo em vaig baixar la versió 3.2 i em va enganxar el canvi a
la 3.3 a mitges.

Orestes.