[kdecat] Estat del Kile

Leopold Palomo-Avellaneda lepalom at wol.es
Tue Nov 2 09:40:58 UTC 2004

Bones,

a veure si puc intentar aclarir aquest embolic que he muntat i és
responsabilitat meva.

Fins ara, el traductor "oficial" en sóc jo. Però, vist com porto aquest tema
millor que plantegi deixar-ho. En Marc va fer molt bona feina uns mesos
enrera i m'ho va enviar. Jo vaig revisar una part i vaig pensar en acabar-ho
l'estiu. Bàsicament el que faltava era tota la part estadístida de
l'interfície del gnuplot. Però, per mi fa dos dies era 31 d'agost i ara és 2
de novembre!!!!.

Entre aquest vespre/demà vespre envio a l'Albert el que tinc i que ho publiqui
al CVS. Els números de versió corresponen al la traducció, no al programa.
Potser hauria d'haver estat més explicit.

Em sap molt de greu, però em sembla que acavaré deixant totes les traduccions,
perquè no puc amb tot. Per tant començo amb aquesta. El Marc la va demanar
primer i va fer molta feina, crec que ell (si vol) l'hauria de portar, però
només és un suggeriment. Fins aviat, i torno a dir que em sap motl de greu.

Leo

A Diumenge 31 Octubre 2004 11:53, Antoni Bella va escriure: