[kdecat] Hola a tothom!

Alumne FIB - RAMON TABERNER BOU e0537809 at est.fib.upc.es
Thu Mar 25 15:38:52 UTC 2004

Hola a tothom! Soc un alumne de la facultat d'informatica de Barcelona
(FIB) i estic fent un projecte sobre la traduccio de software
lliure,buscant les eines necessaries per a fer-ho possible.
He cregut convenient d'apuntar-me a aquesta llista per intentar
"solidaritzar-me" amb la gent que desinteressadament ofereix la seva
ajuda perque el software lliure cada cop trobi menys barreres per
difondre's al nostre territori.

El cas es que he mirat una mica el funcionament i hi ha una cosa que no
em queda gaire clara: quan jo hagi traduït algun fitxer,el mes normal es

que no ho hagi fet del tot correctament i encara que provi si funciona
adaptant-lo al programa al qual prove,segur que em deixo quelcom.
La pregunta es: hi ha algu (de la llista o el coordinador) que em
comprovi les meves traduccions o simplement es donaran per bones i es
pujaran directament al CVS sense que ningu les revisi?

Gracies i salut per tothom!