[kdecat] Petició de comentaris - KTnef ( secció kdepim)

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Wed Mar 3 19:08:32 UTC 2004

El meus comentaris:

Temps un "typo" a "End Data -> Data de finalizació", hauria de ser
"finalització"

A part d'això a "Display To -> Mostra el camp To" crec que estaria ver posar
"Mostra el camp A", ja que per exemple, el KMail tradueix To -> A, CC -> CC i
BCC -> BCC.

Un altre tema es que com a has posar "Language-Team: Catalan <ca at dodds.net>\n"
suposo que perquè també col·labores amb aquest equip, però això ho hauríem de
canviar a "Language-Team: Catalan <kde-i18n-ca at kde.org>\n"

Digues els canvis que vols fer i si ningú no hi està en contra ho pujo aquesta
nit al CVS.

Si, hauries de treballar a KDE_3_2_BRANCH, dintre de res sortirà el KDE 3.2.1
(el tag del CVS ja està fet o sigui que només estaran esperant al material de
PR), ja que la branca HEAD és la que es convertirà en KDE 3.3 i per això
encara falta o sigui que de moment millor millorar els KDE 3.2.x i quan
arribi el moment ja començarem amb el KDE 3.3

Albert.

A Dimecres 03 Març 2004 01:25, Orestes Mas va escriure: