[kdecat] Presentació i traducció del K3b

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Jan 12 21:07:27 UTC 2004

A Dilluns 12 Gener 2004 12:54, Pau Garcia i Quiles va escriure:
> Hola,
>
> Sóc nou a la llista. Em diuen Pau Garcia i Quiles, sóc valencià i
> Enginyer de Telecomunicacions.

Hola Pau,

Benvingut!!! Ens coneixem dels inicis de la llista Caliu.

> Em preguntava si hi ha algú treballant a la traducció del K3b. Si
> ningú està fent-la, a mi m'interessa possar-me.

Se n'ha encarregat l'Antoni Bella. Si vols donar un cop d'ull a l'estat de les
traduccions, pots anar a la pàgina d'estadístiques de traducció:

http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/index.php

Si veus alguna cosa que et faci gràcia traduir, ho pots comunicar a la llista
per tal d'evitar solapaments.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.