[kdecat] Traduccions fetes.

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Jan 11 20:59:47 UTC 2004

A Diumenge 11 Gener 2004 21:34, Ivan Lloro Boada va escriure:
> 	He traduit uns quants petits fitxer i actualitzat i
> corregit uns altres (especialment el kstars.po). La llista
> és:
>
> kdelibs_colors.po
> kioexec.po
> kmenuapplet.po
> krandr.po
> kstars.po
> kstyle_plastik_config.po
> kwin_plastik_config.po
> kwriteconfig.po
> quicklauncher.po
>
> 	Qui és el mantenidor encarregat d'actualitzar el CVS?

Hola Ivan,

Dedueixo que has resolt els teus problemes amb les formes plurals. M'ho pots
enviar a mi o a l'Antoni Bella (copiat en aquest correu). Però abans
d'enviar-ho, fes un update amb el cvs. Això et baixarà la darrera versió dels
fitxers i te la barrejarà (farà un "merge") amb la versió que tens traduïda.
Si hi ha algun conflicte t'ho marcarà clarament dins del fitxer i ho hauràs
de resoldre a mà. Això et pot passar si s'ha fet un merge després de començar
a traduir. Llavors et pot donar un conflicte a la capçalera.

Un cop fet això, fas un tar.gz o un zip amb els fitxers i ens els envies a
l'Antoni o a mi mateix i els pujarem al cvs.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.