[kdecat] Alguns errors

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed Dec 29 18:26:06 UTC 2004

A Dissabte 25 Desembre 2004 16:24, David Gil va escriure:

> k3b.po:
> Welcome to K3b %1 - The CD/DVD Burning Facility
> Benvingut a K3b %1. La facilitat per a cremar els CD i DVD
> Ací el problema és "facility", que si ho busqueu al bilingüe, dóna les
> següents equivalències:

Aprofitant el terme aquest de facility em permeto recomanar a tot el món el
"Diccionari de paranys de traducció anglès<->català (false friends)" de Fina
Allué i Grahame J. Evans, dels diccionaris de l'enciclopèdia. Dóna un conjunt
de paranys de traducció en els dos sentits, amb exemples d'ús i sinònims. És
una eina molt útil, no només per a nosaltres, sinó per a qualsevol persona
que vulgui millorar el nivell d'anglès (i de català). I que consti que no
tinc cap relació amb Enciclopèdia Catalana S.A. ni conec els autors. ;-)

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.