[kdecat] Dubtes amb kalzium

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Thu Dec 23 08:40:21 UTC 2004

 --- David Gil <al016950 at yahoo.es> escribió:
> Hola!
>
> Què vos pareix la traducció "traçar" per a "plot" en
> compte de "dibuixar", que
> seria "draw"?
>
> M'estic trobant que frases com ara "Selects the PSE"
> (per cert, algú em pot
> dir què és el PSE?) s'han traduït per "Escolliu el
> PSE". Una traducció més
> propera a l'original seria "Escull el PSE" (3a
> persona del singular), però
> pareix que no ho feu així. Em podríeu dir què en
> penseu? Ix moltes vegades i
> preferisc saber-ho abans de començar a traduir-les.

  Aquesta traducció la vaig començar jo i t'aconsello
que et legeixis la documentació per tal d'entendre la
nomenclatura enmprada, així és com m'envaig sortir -al
no tenir l'escriptori KDE a mà no m'enrecorde
d'aquestes sigles-.

  Tinc la documentació del Kalzium a la llista
d'espera, a menys que algú la faci abans... ;-)
-actualitzacions a part-.

Nota sobre el mòdul kdeedu:
  Fixa't que gairabé tots els programes porten dades
adjuntes. M'explico, en el cas del KHangman porta
quatre llistats de mots en català y caldria veure
quins no porten adjunt dit suport per a la nostra
llengua.

KHangman:
  En aquest cas cal fer un canvi de format,
L'Anne-Marie Mahfouf <annma AT kde DOT org> ens va
escriure un quants correus recordant aquest tema,
veure pàgina web:
    <http://edu.kde.org/khangman/>
Aquí aprendràs com fer el canvi:
    <http://edu.kde.org/khangman/add_language.php>

KStars:
  Fixa't que la documentació és molt bona i quevaldria
la pena el plantejar-se una actualització. -Intenta
conservar les traduccions i revisa l'últim commit
important, traduïa coses com Galàxia del Barret
(Sombrero Galaxy -o era nevulosa?-) y no em convenç
gens. Per a solventar aquests temes estava subscrit a
una llista per observadors d'astronomia-.

Programa_X (no m'enrecordo del nom):
  Hi ha un altra programa amb fitxers de so per al
qual en Sebastià va dir que potser algú ens prestaria
la seva veu, a veure qué ens diu al respecte.

  N'hi ha d'altres però s'han de revisar, que és el
que comptre. ;-)

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca