[kdecat] La web

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Dec 12 22:50:53 UTC 2004

A Diumenge 12 Desembre 2004 21:14, Xavier Batlle i Pèlach va escriure:
> A Dissabte 11 Desembre 2004 23:43, Albert Astals Cid va escriure:

> Si algú vol modificar la secció de PMF jo n'hi puc proporcionar unes
> quantes... de preguntes, és clar!

Si envies una llista amb les preguntes segur que entre tots preparem les
respostes.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.