[kdecat] Salutacions + ktu

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Dec 12 22:55:09 UTC 2004

A Diumenge 12 Desembre 2004 21:07, Pau Capdevila va escriure:
> Tinc uns quants comentaris que ja us enviaré, alguns relacionats amb
> aquesta 1a alpha que han publicat (veig que hi ha molts missatges encara
> per traduïr). Sobre quines branques treballeu actualment?

Jo encara estic a la branca KDE_3_3_BRANCH. No està clar si hi haurà versió
3.3.3 o ja es passarà a la 3.4 directament. En la meva opinió aquests Nadals
serà un bon moment per a passar-se a la 3.4 si no hi ha versió 3.3.3.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.