[kdecat] M'agafo la traducció delKmPlot

Francesc Rosàs francesc at gmx.net
Mon Sep 8 21:16:27 UTC 2003

A Diumenge 07 Setembre 2003 01:23, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> Sobre lo de fer el backport del kmplot, no cal que ho provis pq acabo de
> fer-ho ara. El suggeriment de la revisió i el esdevenir el mantenidor
> encara està en peu.

Home, la tasca de mantenidor em ve una mica gran ara que ni tan sols m'hi he
posat.

Si us sembla bé i seguint el consell de l'Antoni traduiré el programa kverbos.

Per cert, com aviso dels errors que puc trobar en altres paquets? No es que em
vulgui dedicar a corregir altres programes, simplement que a vegades veig una
errada fent servir algun programa i m'agradaria notificar-ho. Doncs això, què
faig? Notifico l'error directament, envío aquí l'arxiu .po corregit o el seu
diff?

--
Francesc Rosàs -- francesc @ gmx.net (Email) -- r00z @ jabber.org (IM)

Per un domini .ct! - http://www.domini-ct.org/