[kdecat] Umbrello

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Sat Sep 6 12:38:21 UTC 2003

A Dissabte 06 Setembre 2003 00:46, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> He fet un cop d'ull a l'umbrello i he vist que hi ha una cosa que no està
> traduida tal i com es diu aqui. La traducció usada de "Use cases" és "en
> cas d'us", però realment, aquí (com a mínim a mí) m'han dit que es diu
> "Casos d'ús"

  M'ho apunto. Tot i que, aquesta traducció és alfa i s'ha de contrastar amb
l'ús de l'aplicació (la traducció encara no s'ha distribuït), si saps usar-la
o t'interessa millorar-la aplica directament els canvis -- tan aviat com
finalitzi l'actualització del que tenia endarrerit em posaré a repassar el
mòdul kdesdk.

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca