[kdecat] KDevelop [alguns comentaris més]

Leopold Palomo Avellaneda lepalom at wol.es
Tue Oct 21 17:46:27 UTC 2003

A Dimarts 21 Octubre 2003 16:08, Antoni Bella Perez va escriure:
>   Hola llista
>
>   N'he fet el repàs i tinc una segona consulta:
>
>   -- Slots
>      //Public Slots ->
>      //Protected Slots ->
>      //Private Slots ->
>      //&Specialize following slots: ->
> 	slots ->
> 	Slots (Qt-specific) -> Slots (específic de Qt)

Hola,

jo al meu projecte vaig traduïr slots com a ranures. És una característica de
la biblioteca qt, i indica un una forma de connectar objectes, fent servir
els seu mecanisme de signals.

Leo

Pd Jo normalment envio un missatge a la llista i un altre a la persona que ha
enviat el missagte al que li respon. És una forma de fer que aquesta persona
segur rebi el missatge. És per aquest motiu, que si et responc un missatge,
el rebis duplicat, suposo. Altra cosa es que jo sigui tant burro que hagi
posat dos cops l'adreça de la llista (que és posible....)