[kdecat] KDevelop [comentaris]

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Tue Oct 21 10:05:57 UTC 2003

A Dilluns 20 Octubre 2003 22:23, Orestes Mas va escriure:

> Jo sempre havia usat "banderes" o "indicadors": "carry flag" =
> "indicador de (vaja, el mot "carry" és complicat de traduir); "zero
> flag" = "indicador de zero"

  Prenc nota, usaré banderes y miraré d'aplegar els múltiples contexts per
afinar-ne la traducció.

  OK

> La segona crec que està ben traduïda, però la primera hauria de ser, per
> coherència, "pila de marc". Tanmateix ho dic ara mateix sense tenir
> massa clar el context. Fa anys que no programo tant a baix nivell, És
> curiós, perquè em sona més "stack frame" que "frame stack"...

> Jo aquí hi posaria "octet sense signe", perquè es refereix a si el
> primer bit indica el signe (+ o -) o no l'indica. "Signar" es refereix a
> una signatura o rúbrica, que no té sentit en aquest context.

  Error de transcripció, us demano disculpes (a tots dos) doncs ja està
traduit com a "octet sense signe". Sorry

  Avui mateix miraré de fer-ne l'actualització i quan estiga us comentaré
d'altres termes.

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca