[kdecat] Un de nou

Xavier Diumé dil at elsud.org
Fri Nov 14 10:17:44 UTC 2003

Bones a tota la llista.
Envio aquest correu amb l'objectiu de presenta-me.
Em dic Xavier i no fa gaire que estic remenant amb Linux, tot i que el meu
nivell no és pas massa bo, que diguem. També he de dir que soc un desastre
amb aquest tipus de presentacions, com molt bé podeu demostrar.

Doncs això, que vaig llegir la noticia a puntbarra.com i m'he decidit a
subscriure'm a la llista per si puc donar un cop de ma en alguna cosa.

Suposo que com a tothom li deu passar, no tinc pas molt temps lliure, però
pde mica en mica...

Doncs res. Fins ara!
Salut.

--
Xavier Diumé i Felip
Si fas servir Outlook no em posis a la teva llista