[kdecat] Coses sobre kxsconfig.po

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sat May 24 11:48:46 UTC 2003

A Divendres 23 Maig 2003 20:58, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> [...]
> de Turing no és com es sembla extreure de la traducció una màquina de
> recorrer camisn, una màquina de turing és una eina usada en la informàtica
> teòrica, que basada en una sèrie de regles(gramàtica o automàt), l'estat
> actual i la entrada, fa una transició a un altre estat. Hi ha una teòria
> que diu que tot problema que es pugui resoldre, es pot resoldre fent servir
> quelcom tant rudimentari con una màquina de Turing.
>
> Per tant crec que seria millor posar quelcom com:
>
> "Un autòmat cel·lular que en realitat és una màquina de Turing

  Fet!

> Atenció que en aquesta traduciió hi ha un "llabors" que hauria de ser
> "llavors", també el meu diccionari diu que es autòmat i no autòmata.

  Castellanismes d'aquells que tant se'ns aferren -aquest llabors->llavors
l'he arranjat a nombrosos punts de tot el fitxer i l'apunto al meu TODO per a
revisar d'altres traduccions-. :(

> [...]
> posa "cercule" en comptes de cercle
>

> A #: hacks/config/bouboule.xml.h:2 hacks/config/rocks.xml.h:3 (missatge
> 143) posa "balu" en comptes de blau
>

> A #: hacks/config/bumps.xml.h:1 (missatge 182)
> posa "volumen" en comptes de volum
>

> A #: hacks/config/critical.xml.h:2 (missatge 214)
> posa "iteraccions" en comptes de iteracions
>

> A #: hacks/config/dangerball.xml.h:2 (missatge 244)
> Li falta l'accent a periòdicament
>

> A #: hacks/config/demon.xml.h:1
> pasa el mateix amb autòmata <-> autòmat
> celular porta ela geminada
>

> A #: hacks/config/electricsheep.xml.h:2 (missatge 298)

  Tot arranjat!! :))

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-