[kdecat] presentacio

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sat Mar 8 17:06:47 UTC 2003

A Divendres 07 Març 2003 23:41, tururut va escriure:
> em presento: sesis

  Benvingut

> voldria col·laborar amb les traduccions del KDE i m'agradaria saber
> quines son lliures per aquesta tasca.

  Una cosa primordial per a traduir es que no podràs signar la feina sota
nick, sinó amb el teu nom i adreça-e autèntica... Un cop aclarit això pots
decidir si repasar el que ja hi ha fet, fer el que falta o endinçar-te amb la
documentació.

  Aquesta és la nostra pàgina:
	<http://i18n.kde.org/teams/index.php?action=info&team=ca>

  Aquí podràs consultar la tasques ja fetes per a KDE 3.1:
	<http://i18n.kde.org/stats/gui/KDE_3_1_BRANCH/ca/index.php>
(Nota que pots treballar a kdeedu -n'hi han d'altres-).

  També ens convindria fer una pàgina a on explicar el mètode per a
col·laborar al kde-i18n-ca (que s'hom nosaltres) però a falta d'això pots
llegir-te el HOWTO:
	<http://i18n.kde.org/translation-howto/>
(Es força rapidet de llegir).

> Tambe voldria saber com aconseguir tots els missatgers anteriors de la
> llista, per a descarregar al correu.
>
> Gracies.
>
> ens llegim
>
> sesis

  Això m'assembla que si no ho pots configurar en la subscripció malament,
però millot que t'ho responguin els administradors de la llista de correu.

  Si necessites més ajuda o que et diguin _ja_ per on començar digues-ho i
encantas t'ho indicarem.

  Esperem coneixe't, atentament

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.3.0-0ds2

-