[kdecat] descktop_koffice.po a HEAD

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Wed Jun 25 20:03:38 UTC 2003

A Dimecres 25 Juny 2003 21:43, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> No seria Manegador?? El verb es manegar, no?

  La manega del jardí o el manejador d'aquest assumpte.

> A kivio totes les entrades d'stencil estan sense traduir perquè no sabia com
> traduir-ho, plantilla no m'acaba de fer el pes, però és millor que res

  Tinc un CD plé de plantilles en català que va distribuir el diari l'Avui --
totes en format doc. Si creus que es forma sarau amb templates deixa-ho i
mire'm-ho més detingudament.

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes: