[kdecat] Errors kalzium

Orestes Mas orestes at tsc.upc.es
Wed Jun 25 17:05:50 UTC 2003

On dt, 2003-06-24 at 17:21, Antoni Bella Perez wrote:

>   He estat corregint aquest tema i m'he trobat amb una cosa que no acabo de
> tindre prou clara:
>
> A Dissabte 21 Juny 2003 23:07, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
>
>   El Google pensa que és "s'us", un mètode un tant estrambòtic però sol
> funcionar. Què en dieu?

No acabo d'entendre que el Google pugui pensar res al respecte. Des del
meu punt de vista, confiar la filologia d'una llengua a les barbaritats
ortogràfiques d'alguns dels nostres estimats conciutadans, les quals el
Google indexa minuciosament és, com a mínim, una temeritat.

Per saber si una cosa està bé o no, només cal mirar la gramàtica.

* Orestes Mas                           *
* Universitat Politècnica de Catalunya  *
* Gran Capità s/n Mòdul D4, Campus Nord *
* 08034 BARCELONA                       *
* Tel.: +34.93.401.70.72                *
* Fax.: +34.93.401.72.00                *
* email: orestes at tsc.upc.es             *