[kdecat] Error traducció a la configuració del rellotge

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Tue Jun 10 05:02:25 UTC 2003

A Diumenge 08 Juny 2003 17:39, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:

> incrementadora

> Aquí està el problema.
>
> Per a mi una cosa molt aproximada (barra d'aproximacio a la part alta) es
> que esta propera a la realitat.
>
> I en canvi, si al rellotge poso:
>
> Aproximació alta diu "Cap de setmana!"
>
> Aproximació baixa diu "Dos quarts i cinc de sis" encara que son les 17:37
>
> Es a dir està sent més aproximat (segons el meu entendre del significat
> d'aproximar) amb la barra a la part d'aproximacio baixa que amb la barra
> d'aproximació a la part alta.
>
> M'explico?

  Mmm, hi he estat pensant i m'assembla que el que caldria es posar per a que
s'entengués seria:

	Aproximació:
	per baix	per dalt

  Què us sembla? Si teniu quelcom pensat ja direu.

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-7+opt

-